8 dagar kvar =o)

Måndag igen då =oP
Lämnade Tindra kl 8 imorse.. Tog mig en promenad hem till Tina då.
Satt där en stund o pratade.

Var hemma igen vid halv 11. Håkan var iaf vaken då..
Vi gick ner till källarförrådet o letade fram barnkläder i vit.. Fast hade inte så mycket kvar..

Sen till 12 åkte han till jobbet o jag tog det bara lugnt då.
Vi hade fått stopp i avloppen i badrummen o i köket.. så det var bara för mig att ringa hyresvärden.
Han kom typ direkt hit o fixade det..
Eller i badrummet klarade han inte av, så han var tvungen att ringa efter ett större bolag =oP

Jag gick o hämtade Tindra efter halv 3.. o när vi kom hem igen, så kom dom som skulle fixa avloppet.
Dom klarade iaf av det.. så nu funkar det bra igen =o)

Lekte lite med Tindra här hemma.
Vid halv 5 så gick vi över till Emma o Max.. så då härjade dom.. =o)
Fikade lite där oxå.. *trevligt*

Efter kl 6 så var vi hemma igen.. bara att laga mat då o äta.. sen blev det att diska o göra Tindra klar för sängen.
Kollade sen lite på Mora träsk. o så la hon sig vid halv 8.

Har inte blivit så mycket mer gjort.. kollade på Färjan 3 förut bara.
Snart slutar Håkan jobbet.. så då kommer han hem =o)

Imorgon så blir det att träffa en vän.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0