Bebisen har kommit =o)

Tack för alla grattis =o)

Den 28
September 16:06 föddes våran lilla kille.. Alexander ska han heta =o)

Skriver mer om förlossningen en annan dag när tid finns.

Skönt at man fick komma hem idag iaf.. 3 dagar på "fängelset" är för mycket.
Kändes iaf som ett fängelse eftersom man inte fick gå utanför dörrarna..

Kom hem vid halv 2 idag.. Vi tog oss en promenad till dagmamman o hämtade Tindra..
Har ju inte fått träffat min prinsessa någonting dom här dagarna.
Men hon har ju varit o sovit hos mormor o morfar o haft det jättebra =o)

Hon blev riktigt glad att se oss.. O sin lillebror är hon så stolt över.

Fick besök vid kl 5 av Micke o Lena. paket hade dom med sig till Alexander oxå.
En jätte mjuk filt att ligga på.. *tack tack*
Så då blev det att fika lite..

Innan kl 6 åkte dom hem o vi hann umgås lite familjen tillsammans..
Sen var det dags för besök igen efter halv 7..

Mina föräldrar som kom över då.. Blommor hade dom med sig..
drack lite kaffe då o satt o pratade.. Så trevligt med besök..
Lär ju bli ännu mer besök veckan framåt =oP

Prinsessan la sig vid halv 9.. o lill killen ligger oxå o sover så sött.. han har snart sovit i  2 timmar.. så snart dags att ge han mat igen..

Imorgon så blir det att åka upp till bb igen. ska göra ett PKU test bara.

Nu ska jag umgås med älsklingen innan sängen väntar...

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jasså så du får åka upp i mörn igen till BB.Konstigt att dom tar in en efter dom låtit er gå.Finns ju risk att ni tar med er Grissjukan ut i från.Fyfan vad jobbigt att inte kuna gå ut som man vill.Skönt att ni är hemma nu och att du bara behövde vara där i 3 dagar.Jag satt inne på Kumla i 2 veckor fast det kändes som 2 år eller mer ;-D Aldrig i hela mitt liv ska jag besöka mälarsjukhuset igenFint namn med Alexander :-) Jag måste också få komma och se plutten är så nyfiken på lillen.Och Filip han förstår nog allt att han har fått en söt kusse.

2009-09-30 @ 23:16:46
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0