Fikat hos Rebecka =o)

Uppe kl 7 imorse.. fixade iordning mig o Tindra o så var det bara att äta lite frukost.
Lämnade henne efter 8 hos Lena.
Jag gick hem o tog det lugnt en stund..

Efter 9 så tog jag o knallade iväg..
Hem till Rebecka blev det.. Linda kom oxå dit =o) *trevligt*
Satt o fikade lite o snackade.

Halv 1 så gick jag därifrån.. Blev att gå hem o äta lite o bara fixa lite smått.
Hämtade sen prinsessan efter halv 3..

Vi gick hem o lekte en massa =o)
Sen lagade jag mat vid 5..

När vi hade ätit så blev det att diska o så blev det att spela Tindras spel =o)
La henne vid kvart i 7.


Nu sitter man bara här ett tag medans prinsessan sover o älsklingen är o jobbar.

Imorgon så får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0