Fikat med Sandra =o)

Imorse när Tindra var lämnad hos Lena, så gick jag hem o vilade en stund..

Kl 11 så var jag nere på stan o träffade Sandra o hennes lilla dotter.. Vad söt =o)
Vi tog oss en fika på Åhlens o satt o snackade. *trevligt* =o)

Vid kl 1 så var jag hemma igen.. Blev att bara ta o fixa lite här hemma då.
Sen vid kl 2 tog jag mig en promenad runt Fröslunda, innan det var dags att hämta Tindra kvart i 3.

Ute o lekte var dom när jag kom dit. Vi tog o gick hem o lekte lite..
Blev att laga mat vid 5.. När vi ätit o jag hade diskat så blev det lite mer lek.

Sen ville Tindra titta på Mora träsk.. så nu har man lyssnat på alla sångerna.. jag o  Tindra o har kört ett gympa pass till den musiken oxå..
Tindra tyckte vi skulle göra alla rörelserna,  precis som dom gjorde.. så kul så =oP

La Tindra vid 7.. hon somnade direkt.
Jag ska gå o ta mig en dusch nu hade jag tänkt.. sen blir det inte så mycket mer.

Imorgon så ska jag träffa en vän.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0