Haft besök =o)

Imorse åkte Håkan iväg o jobbade vid 8..
Tindra kom in till våran säng då o ville kramas med mig =o)

Sen gick vi upp o åt frukost.. gröt blev det idag.. det var längesen vi åt det =oP
Blev sen att plocka undan o diska lite..

Efter 10 så knallade vi ner till Lidl.. Hade ju ingen mjölk hemma..
Träffade även Sara, Hasse o barnen där..
Dom följde med oss hem på kaffe..

Tindra tyckte det var skoj att få leka med sina kompisar =o)
Vi vuxna satt o pratade en massa..
När kl var  1 så gick dom hem..

Då passade jag o  Tindra på att bygga lite med hennes lego =o)
Håkan kom hem innan kl 2..

Vi åkte till Ica Maxi o handlade vid halv 3.. Usch så tråkigt att handla mat.. kommer aldrig på vad man ska äta för mat i veckan =o/

Hemma igen efter halv 4.. Då började Håkan med maten o jag o Tindra tog oss ett bad =o)
Sen var det bara att käka vid kl 5..

Åkte sen hem till Håkans föräldrar o hälsade på.
Trevligt att sitta där o prata lite =o)
Åkte därifrån efter halv 8.

Bara att göra Tindra klar för sängen när vi kom hem. o så la vi henne.. Hon somnade direkt =o)
Nu gör man inte så mycket.. känner mig ganska trött.. så ska väl sova om någon timme eller så.

Imorgon är det ju Måndag igen.. Tindra ska till dagmamman o jag får se vad jag hittar på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0