Hälsat på mina föräldrar =o)

Måndag idag.. o började med att lämna Tindra kl 8 hos Lena.
Sen gick jag hem o vilade lite =oP

Håkan åkte iväg till jobbet vid 11.. Jag tog o käkade lite lunch då.
Gick sen över till Tina vid 12..
Satt där o snackade lite o fikade.. *trevligt* =o)

Efter 2 gick jag därifrån.. bara att knalla o hämta prinsessan då.. Ute o lekte var dom när jag kom dit..
Hon ville helst vara kvar.. men fick med henne hem till slut =o)

Blev att vi lekte lite med lego när vi kom hem.
Sen var det bara att laga mat innan kl 5..

När vi hade käkat så tog vi o gick hem till mina föräldrar.. Tindra gick hela vägen dit.. *så duktig* =o) Tog typ 50 minuter att gå dit.
Fikade lite där o så passade Tindra på att leka en massa med morfar oxå.. Medans jag satt o pratade mer med mamma =o)

Efter 8 så skjutsade mina föräldrar hem oss.. Så snällt så =o)
Bara att ta på Tindra pyjamas när vi kom hem o göra henne klar för sängen..
Blev att vi tog o lyssnade lite snabbt på Mora träsk oxå..

La henne efter halv 9... Så nu sover hon så sött =o)
Nu blir det lugnt för mig oxå.. vänta på att Håkan ska komma hem bara.

Imorgon så blir det troligtvis att träffa en vän.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0