Loppis =o)

Ja lördag idag då.. o har hunnit med en hel del =o)

Imorse vid halv 10 så kom Rebecka o hämtade mig.. vi åkte till isstadion där det var bakluckeloppis =o)
Inte så himla mycket folk som sålde tyvärr.. =o/ Men jag hittade iaf lite saker..

Köpte en låda/burk med smålego för 60 spänn. en stor bilbana för 100 kr, pärlor o ett par byxor åt Tindra..

Åkte sen vidare till Skogsängen där det oxå var loppis.. men det var ju bara skit =o(
Köpte iaf ett spel åt Tindra.

Kom hem vid halv 12 igen.. Håkan o Tindra var iaf vakna då =oP
Tindra blev jätteglad över legot.
Hon fick börja leka med det, när jag hade tvättat av det.

Vi åkte ner till stan efter kl 12.. Tog o käkade på 21:an o sen gick vi runt o kollade lite..
Köpte ett par nya gympaskor  o ett par gummistövlar åt prinsessan.. Behövdes verkligen..
Tur att man hittade så fina skor på rea.. bara 298 kr för båda paren =o)

Var hemma igen innan kl 3..
lekte lite med Tindra då..

Efter 4 så gick vi ut i lekparken o träffade Emma o hennes mamma.
Var ute till halv 6.. *trevligt* =o)

Ikväll så har det bara blivit lugnt här hemma..
Åt varmamackor nu ikväll.. *smaskens*

La Tindra efter kl 8.. så efter det passade jag på att ta mig ett varmt bad =oP
Nu är det snart dags att sova.. Är så himla trött =o/

Imorgon så ska Håkan jobba typ i 4 timmar..
Så förmiddagen ska jag o Tindra träffa lite vänner.. sen får vi se vad som händer när Håkan kommer hem från jobbet.. Måste iaf åka o handla...

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0