Onsdag =o)

Onsdag idag då..
Lämnade Tindra som vanligt vid kl 8..
Sen gick jag hem o tog det lugnt en stund..

Vid halv 11 så gick jag ner till min granne o drack kaffe.. Sara var oxå där då =o)
Satt där o snackade lite o hade trevligt.

Till kl 2 gick jag därifrån o knallade till apoteket i Fröslunda.
Sen o träffade Sara igen o vi gick o hämtade barnen tillsammans =o)
Ute o lekte var dom när vi kom dit.. Dom hade varit i skogen idag o ätit lingon o blåbär..

Jag o Tindra tog o gick hem o lekte lite..
Sen blev det att käka efter kl 5.. Makaroner o korv bjöds det på idag =oP
Blev sen att diska för min del o Tindra lekte lite..

Sen hade vi lite "gympa" till Mora träsk.. Inget ovanligt =oP
La Tindra efter kl 7..

Nu blir det inget mer här inte.. bara vänta på att Håkan ska komma hem.
O kanske se om det är något bra på tv.

Imorgon får vi se vad man ska hitta på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0