På kalas =o)

Äntligen Fredag nu.. 18 dagar kvar tills bebisen ska komma =o)

Tindra har varit hos Lena idag..
När jag hade lämnat prinsessan imorse, så gick jag hem o tog det lugnt bara.

Vid 11 så träffade jag Tina i stenby.
Vi tog oss en skogspromend med hennes hundar. Skönt att gå på promenad när det är så fint väder =o)
var tillbaks hos henne efter 12. Då drack vi lite kaffe..

Efter 1 så gick jag därifrån..
Tog o hämtade Tindra halv 2 idag..
Gick bara hem snabbt o bytte kläder på henne..
Skulle ju vara på kalas kl 2..

Vi hann iaf hem till Ewelina till kl 2.. Hennes son som fyller 1 år idag.. Grattis =o)
Fikade lite där o satt o pratade..  Tindra lekte med dom andra barnen, som oxå var där.

Efter 3 så knallade vi hemåt..
Har hunnit lekt lite med henne nu..

Snart dags att laga mat o sen ska vi knalla ner till Lidl o handla något gott.. är ju dags för fredags mys ikväll  =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0