Storstädat =oP

Idag när jag lämnat Tindra, så gick jag hem o vilade lite..
Sen när Håkan åkte till jobbet vid 11, så tog jag o började städa..

Blev både att dammsuga, skura golven o damma =o)
Sen var det typ dags att gå o hämta Tindra vid halv 3..
Ute o lekte var dom..

Vi tog o gick till Konsum o köpte popcorn.. något fredagsmys måste man ju ha =oP
Hemma efter 2 igen.. la tindra då så hon fick vila en liten stund.
Jag passade på att hänga upp tvätten då..

Efter 4 så knallade vi ut i lekparken o träffade Emma o Max..
Tindra lekte en massa med dom..

Vid halv 6 så gick vi in o åt mat..
Sen lekte jag lite med Tindra.. o så tog jag o gjorde rent i badrummet..

Blev sen popcorn o festis vid kl 7.. Tindra tyckte det var mysigt =o)

Håkan kom hem vid halv 10.. o då hade inte Tindra lagt sig.. så jätteglad var hon att få träffa pappa =o)
Men nu har hon iaf kommit i säng.. Så prinsessan sover nu.

Ska umgås med älsklingen nu =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0