Storstädning =oP

Måndag igen då.. =o/
Lämnade Tindra kl 8.. o så gick jag hem o duschade..
Sen blev det bara att ta det lugnt..

Vid halv 11 så åkte jag o Håkan ner till stan..  Hade ju tid hos barnmorskan kvart i 11.
Gick jättebra där o allt var bra oxå =o)
Nu är det bara 22 dagar kvar.. *väntar*

När vi var klara där så åkte Håkan till jobbet o jag tog en liten sväng på stan..
Knallade sen hemåt..
Käkade lite lunch när jag kom hem.

Fick för mig att städa sen.. Så fram med dammsugaren o så skurade jag golven efter det..*duktig* =o)
Så nu är det fint i hela lägenheten.

Efter kl 2 så knallade jag till Ica Stenby o handlade lite.. o så hämtade jag ut ett paket oxå =oP
Hämtade sen hem min prinsessa.. en bra dag hade hon haft =o)

Hemma så lekte vi en liten stund.. Satte igång en maskin med tvätt.. sen vid kl 5 så var det dags att äta mat.
Bakade en sockerkaka när vi hade ätit o så var det bara att diska bort all disk oxå =o)

Satte upp nya gardiner i Tindras rum nu ikväll oxå.. hon tyckte dom var fina =o)
La sen min prinsessa innan kl 7.. Så nu sover hon.
O här sitter jag o bara tar det lugnt för tillfället..

Imorgon så blir det att gå ner till stan o träffa en kompis på förmiddagen.. Förhoppningsvis iaf =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0