Till stan =o)

Imorse när jag lämnat Tindra, så gick jag hem o tog det lugnt o så blev det att fixa lite saker =o)
Håkan började kl 1 idag.. så efter 12 åkte han till jobbet.

Jag gick o träffade Michis vid halv 1..
Vi tog oss en promenad ner till stan. Fixade lite ärenden o så.
Var ju tvungen att köpa en doppresent tills på lördag.. då ska man ju på dop =o)

Vi knallade hemåt efter kl 2.. stannade på Konsum o handlade lite..
Sen var det bara för mig att gå o hämta Tindra direkt =o)

Vi gick hem o lekte en liten stund..
Sen kl 4 så knallade vi till Linda o barnen o var ute i deras lekpark =o)

Vid halv 6 så var vi hemma igen.. bara att börja med maten då..
Käkade o så var det bara för mig att diska.
Kollade sen lite på Mora träsk..

O så la jag Tindra vid kl 7.. så prinsessan sover nu.

Nu ska jag gå o ta mig en dusch..

Imorgon får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0