Tindra hemma idag =o)

Ja Tindra var ju ledig idag.. men inte så mycket till sovmorgon iaf.. Hon vaknade innan kl 7. Lät henne kolla på film, medans jag gick o vilade en stund =o)
Efter 8 så åt vi iaf frukost o fixade oss iordning..

Sen blev det bara lite lek här hemma.. o så umgicks hon en massa med Håkan, när han kom upp innan kl 10.

Vid 11 så åkte Håkan o jobbade o jag o Tindra knallade hem till Sara o barnen.
Dom lekte en massa.. medans vi vuxna bara satt o drack kaffe o pratade.

Till kl 3 så var vi hemma igen.. Blev en lång dag där.. men bara trevligt =o)
Åt då lite mellis.
o så blev det lite lek med Tindra.

Sen blev det för min del att baka en kladdkaka o sen laga mat..
Nu har vi nyss ätit..
Ska ta o baka en rulltårta nu tänkte jag..

Mina föräldrar skulle komma över om ett tag oxå.. *trevligt*
Så Tindra går här o väntar för fullt nu.

Imorgon får vi se vad vi hittar på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0