Torsdag =o)

Dagen började med att jag lämnade Tindra som vanligt.
Gick hem o tog det lugnt ett tag..

Sen till halv 10 så träffade jag Rebecka o Linda =o)
Vi knallade ner till stan.
Jag var till arbetsförmedlingen o fixade med papper, så jag får pengar.

Sen gick vi ner på Leklust.. Köpte en present åt Neo.
Blev sen att vi satte oss o fikade på 21:an.. *trevligt*
Sen gick vi runt o kollade lite mer i affärer..

Kl 2 så var jag hemma igen.. då blev bara att fixa lite..
Sen var det bara att gå o hämta Tindra efter halv 3.
Lekte lite när vi kom hem.

Efter halv 5 så tog vi o knallade ner till min granne.. Sara o barnen kom oxå dit..
Oj vad dom härjade =oP
Fikade lite o satt o pratade.. *jätte trevligt* =o)

Halv 7 så gick vi hem.. Bara att laga lite mat då..
När vi ätit så blev det för Tindra att ta en dusch..
Sen kollade vi på Mora träsk o så la jag henne innan halv 8 =o)

Kvällen blev bara lugn här hemma..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0