Träffat en massa vänner =o)

Uppe med tuppen imorse.. Åt frukost med Tindra o så till kl 8 lämnade jag henne hos Lena.
Jag gick hem o la mig o sov en stund =oP

Kvart över 11 så tog jag o träffade Marielle.. Vi tog oss en promenad till Ica Stenby..
Hade 1 paket o hämta..
Hade köpt 4 stycken nästan helt nya vällingflaskor o en vällingdoserare för 1 kr på tradera.. frakten gick bara på 34 kr.. så billigt o bra var det =o)

Sen gick vi o satte oss utanför hos mig o snackade lite bara.. *trevligt*
Kvart över 12 var jag hemma igen..
Åt lite lunch då.

Efter kl 1 så tog jag o träffade Michis.. Vi tog o gick en promenad..  =o)
Jätte trevligt att ses.. Blev inte så länge, men vi träffades iaf =oP

Var hemma efter 2 igen.
Blev bara att fixa lite här då, innan jag gick iväg o hämtade Tindra efter halv 3.
Ute o åt mellis var dom när jag kom dit =o)

Vi tog o gick direkt till Råbergstorp o träffade Linda o hennes barn.
Så himla längesen vi sågs.. så det var verkligen kul att ses igen.. Vad stora barnen hade blivit =o)
Satt ute i lekparken o Tindra lekte en massa.. så kul dom hade.
Får ses snart igen.

Vid kvart över 6 så var vi hemma.. så över 3 timmar blev vi ute =o)
Bara att värma maten då.. tur att det var rester från igår.

När vi ätit blev det att lyssna lite på Mora träsk igen.. Tindra tycker ju att det är så bra =o)
Sen la jag henne innan halv 8.. somnade direkt gjorde prinsessan.

Nu sitter jag bara här o slappnar av.. Orkar inte göra något..

Imorgon så blir det att träffa en vän på förmiddagen o även fixa en massa ärenden.
Sen får vi se vad som händer mer.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0