Träffat Sara =o)

Imorse lämnade jag Tindra efter kl 8..
Tog o träffade Sara direkt efter det..
Vi knallade hem till henne o drack kaffe.

Sen ner i hennes källarförråd o började rensa.. *kul* =o) En massa saker fanns det.
Men nu blev det bra där nere..
Hittade lite saker som jag fick av henne oxå.. bra det =o)
Vi var klara vid 12..

Gick då upp i lägenheten o drack lite kaffe o satt o snackade.
Fick lunch där oxå.. *tack tack* =o)
Sen så gick vi tillsammans o hämtade barnen efter halv 3.

När Tindra var hämtad så gick vi hem o tog det bara lugnt o lekte lite =o)
Sen blev det att laga mat vid kl 5.
Diskade sen bort all disk..

O som vanligt innan Tindra skulle sova så kollade vi på Mora Träsk.. Verkligen hennes favoriter. =o)
La henne sen efter kl 7..

Jag tog mig ett varmt bad då o sen har jag precis bakat en rulltårta nyss.. *smaskens*
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem bara.

Imorgon får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Frys in rulltårtan och bjud på den sen när jag kommer. Då kan vi äta den när bebben har kommit :-) Då tar vi och fira med rulltårta ler

2009-09-16 @ 10:42:47
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0