Usch vad helgen går fort =o/

Ja redan söndagkväll.. *tyvärr* Usch helgen bara försvinner.. Känns som man inte alls hinner umgås mycket med familjen =o(

Igår kväll så var vi hemma hos Danne o Carro o spelade poker.. *jätte trevligt* =o)

Sovmorgon till iaf halv 10 imorse.. *skönt*
Bara att äta frukost o fixa sig iordning..
Sen gick jag o Tindra o träffade Madde efter kl 10.

Blev en promenad till Sarah.. Hon hade loppis utanför hos sig.. =o)
Köpte en höst/vinterjacka åt Tindra.. 25 kr bara.. Jätte snygg var den.. Så nu behöver man inte tänka så mycket mer på en jacka iaf =oP

Efter det så knallade vi till Råbergstorp.. var ju loppis där oxå.. Fast där hittade jag ingenting..
Ska troligtvis på loppis nästa helg oxå. Både i skogsängen o så är det bakluckeloppis på isstadion.. Så då måste man ju dit o kolla.. =o)

Kom hem vid halv halv 1 typ.
Blev bara lugnt då..

Åkte iväg o handlade på Ica Maxi vid halv 2.
Mat för veckan har man nu =oP

Hem sen o Håkan tog o lagade mat då.. Skönt att jag slapp =o)
Blev att diska iaf när vi hade ätit.

Innan kl 5  så kom Micke, Lena o Emma över..
Vi tog o åkte ut till Håkans föräldrar med dom.

Blev lite fika där o en massa prat.. *trevligt*
Tindra härjade med Emma oxå =o)

Åkte därifrån efter kl 7.. Bara att göra Tindra klar för sängen när vi kom hem..
Prinsessan somnade typ direkt..
Blir bara lugnt för oss nu ikväl.. Känner mig trött, så man kanske borde sova snart =oP

Imorgon så ska jag till barnmorskan på förmiddagen.. får se vad man hittar på sen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Wahlbom

Ja det var toppen :) Vad kul att hitta dig, visst inte att du hade blogg :) Kram

2009-09-07 @ 18:48:58
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0