Alexander 7 månader =o)

Japp mammas prins blir 7 månader idag.. tänk vad tiden går fort alltså..

Idag när jag hade lämnat Tindra, hann jag bara hem en snabb sväng, innan Annso frågade om vi skulle ta en fika på stan..

Så det blev en promenad ner till stan för mig o Alexander.
Var nere strax efter kl 9.
Gick till Hurtigs o tog en kaffe o snackade lite.. *trevligt* =o)

Sen knallade vi o träffade LeMan i Nyfors strax innan kl 10.
Gick sen hem till Marie.. Linda var oxå där =o)

Blev fika o en massa prat.. Trevligt att ses.. var längesen sist igen.. Får bli ändring på det! =o)
Vid halv 2 så gick jag o LeMan hemåt..

Jag tog o hämtade Tindra vid kl 2.. Vi gick bara hem o lekte lite =o)
Min prinsessa hade haft en bra dag..

Kvällen har även blivit till att jag har lagat mat o diskat.. så nu är det superfint i köket =oP
La barnen innan kl 8.

Nu kom älsklingen hem oxå.. =o)

Imorgon blir det en tripp ner till staden..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0