Bild för en gångs skull =o)

Har hunnit med en del idag..

Till kl 11 så kom mina föräldrar o hämtade Tindra.
Hon skulle följa med dom o handla o sen ut på travet =o)

Jag, Håkan o Alexander åkte vid halv 12 till Västerås.. eller rättare sagt till biltema blev det.
Lite saker som behövdes till bilen =oP

Stannade på Coop forum o handlade lite godis till påskägget imorgon.
Hemma igen efter kl 2..
Blev lugnt en stund, innan vi åkte o hämtade Tindra halv 4.

Hon hade haft det jättekul.. Vunnit på lotter på travet.. kritor o en mjukishund =o)
Vi åkte direkt hem till Håkans föräldrar där vi skulle få påskmiddag kl 4 =o)
Micke o Lena kom oxå dit.. *trevligt*

Åt en massa mat o efterätt.. sen blev det fika oxå.. fast det orkade man knappt med =oP
Efter kl 8 så var vi hemma igen..
Tindra var så trött, så hon la sig nästan direkt.
O Alexander la sig innan kl 9..

Håkan är iväg till några vänner o umgås.. Jag sitter här o ugglar.. ska nog snart sova =o)
Har fixat med kameran att föra över bilder till den gamla datan, eftersom den här inte kan ta emot bilder =o/
O så brände jag ut bilderna på skiva oxå.. 285 stycken var det =oP
O det gick att bränna ut oxå.. brukar inte alls funka annars..

Men måste iaf snart köpa en ny kamera.. den andra börjar tyvärr ge sig.. Säger direkt att det är dåligt batteri fast dom är laddade eller helt nya =o/
o så vill den  inte heller alltid visa nåt på displayen, så den är helt svart ibland bara =o(
Usch har inte alls råd egentligen med en ny nu.. men vill gärna ha en så snabbt som möjligt iaf..

Imorgon så bir det att åka hem till mina föräldrar på påkmiddag.. annars lugnt =o)

Bjuder för en gångs skull på en bild oxå..


Ny bild på prinsen.. tagen 2010-04-02
Alexander idag på biltema .

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Va kul med bild! Han är så söt! Glad påsk på er.

2010-04-03 @ 07:41:07
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0