Firat mormor =o)

Åkte iväg o fixade lite ärenden vid halv 3..

Efter kl 3 så var vi hemma hos min mormor o morfar.
Även mina föräldrar, Cizzi o Filip o min farmor kom dit.
Men även Kent o Elisabeth.. o Andy o Anna..
Trevligt att träffas =o)

Fick  först smörgåstårta.. *smaskens*
O senare blev det kaffe o en annan tårta...
Kom inte hem förren efter kl 7.. blev där en stund visst =oP

Lagade mat när vi kom hem.. åt mig o Tindra bara.. Håkan skulle iväg o spela poker.
Makaroner o korv blev det..

Sen var det bara att lägga min prinsessa efter kl 8.. Hon somnade direkt =o)
La även lill prinsen min efter halv 9..

Nu sitter man bara här o dricker lite cider o tar det lugnt.. finns inte så mycket mer att göra...

Imorgon får vi se vad som händer..

Längtar redan till nästa lördag, då är det loppis igen.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0