Fredag o Lördag =o)

Fredagen var Tindra som vanligt hos dagmamman.
Jag passade på att baka 2 sockerkakor på Förmiddagen.

Fick även besök utav Sandra vid 10 tiden.. *trevligt*
Blev lite fika o prat =o)

Hann även med att tvätta 1 maskin med kläder.. Lite mindre i tvättkorgen nu =oP
Annars blev fredagskvällen lugn.


Lördag.. Tiden bara rinner iväg..
Var ner till stan en sväng vid kl 12.. Var till apoteket o köpte näsdroppar o entandborste åt Alexander.. Så nu har vi börjat borsta hans 2 tänder =o)

Åkte sen till Ica Maxi o handlade lite inför imorgon..
Var hemma igen runt halv 3..

Har börjat bli lite bättre att kunna ge Alexander barnmatsburkar.. fick i han 20 tuggor.. annars brukar det bara vara 3 innan han vägrar äta..
Så nu förhoppningsvis blir det bra..

Vid tio över 5 så kom mina föräldrar över.. Pappa fick vakta barnen.. Det tyckte Tindra var kul.
Medans mamma fick följa med oss o hämta tårtorna hos Rebecka.
Gud vilka fina tårtor det var =o)
Tack så himla mycket vännen..

Precis att dom gick att få in i kylskåpet när vi kom hem igen.. fick rensa ut en del för att alla skulle få rum.
Efter det åkte mina föräldrar hem igen.

Kvällen tog vi det bara lugnt o kollade tv..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0