Hela veckan..

Oj nästan 1 vecka sen jag skrev..
Har varit förkylningsstuga här hemma.. Håkan har varit hemma sen i tisdags.

I måndags var en lugn dag hemma.. Jag o barnen gjorde inte så mycket.
Var ute i lekparken med Linda o barnen.

I tisdags så gick jag, Tindra o Alexander hem till Kathrin vid 11.. Fikade lite o åt även lite lunch där.. *trevligt* =o)
Var hemma efter 2 igen.

I onsdags så blev det en sväng ner till stan för mig o barnen med Rebecka o Melina =o)
Handlade inget då.. fast man gärna ville =oP

Torsdag då.. Hmm.. vad hände då.. blev lugnt.. var ute en stund på förmiddagen o Tindra fick cykla.. Hon är jätte duktig nu =o)
Sen blev det en sväng till Slagstaglass.. Säsongens första.. *smaskens*


Fredag då fick Tindra äntligen gå till Lena igen.. Dagmamman hade blivit frisk igen.. Tindra som har väntat så =o) Men usch vilket snöväder på morgonen =oP
Jag, Håkan o Alexander åkte ut till Micke o Lena vid 12..
Håkan skulle byta däck på bilen.
Fikade lite där oxå.. *trevligt*

Resten av kvällen blev bara lugn.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0