Hem till Dessi =o)

Usch vilket tråkigt väder man vaknade till imorse.. snö... Nu får det väll ta o ge sig??

Lämnade iaf Tindra kl 8 som vanligt..
Sen bestämde jag mig för att ta en promenad med Alexander hem till Dessi.. var ju bara lite snö som föll ner så =oP
Så blev en promenad till Slagsta.

Kom fram till kl 9.. Fikade lite där o satt o pratade.. *trevligt*
Var ju ett tag sen vi sågs..
Följde med henne till dagis o hämtade Michelle efter halv 12..  =o)

Sen knallade jag hem till Sandra.. hon bor ju nätan precis bredvid Dessi =o) Så passade på att slå 2 flugor i en smäll =oP

Blev lite kaffedrickande o prat där oxå..
O Alexander härjade på en massa..
Sen skjutsade Sandra mig o Alexander hemåt.. vi hämtade upp Tindra på vägen oxå.. tack vad snällt =o)

Hemma så blev det lite lek med Tindra o lite plockande..
Sen matlagning.. köttfärspaj.. *smaskens*
Hade inte mjöl så det räckte.. men tur att man har en så snäll granne som gav mig lite =o)

Vid kl 7 så kom mina föräldrar o Cizzi o Filip över o hälsade på.. Trevligt med besök..
Barnen passade på att leka o så fikade vi lite oxå..

Efter kl 8 så gick dom härifrån.
La Alexander o Tindra då.. båda somnade direkt..

Har även hunnit med att ta mig en dusch.. Nu blir det bara lugnt, innan det är dags att sova..

Imorgon hoppas jag på finare väder, så man kan gå till Tuna park =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0