Köpt ny vagn =o)

Idag är det måndag igen.. Helgen bara springer förbi =oP

Lämnade Tindra imorse vid kl 8.
Sen gick jag hem o tog det lugnt en stund.

Vid kvart i 10 så åkte jag, Håkan o Alexander till Babyproffsen.. skulle kolla efter en vagn till prinsen.
Tyvärr var den vagnen slut som vi ville ha, dom skulle få in den om några veckor igen.

Tänkte då att vi åker till Barnens hus o kollar istället..
O där fanns den.. =o) tror till och med att vi fick den sista..

En Emmaljunga scooter blev det.. skitsnygg =o)
Så nu har min lilla prins en ny fin vagn..

Hemma igen vid 11.. har bara tagit det lugnt o vilat lite.. sov dåligt inatt..

Hämtade sen min lilla prinsessa hos Lena.. Alexander fick provåka sin nya vagn.. o han tyckte om att få sitta upp o se på allt =o)
Tindra såg oxå att han fått en ny vagn.. hon tyckte att den var fin..

Hemma så blev det lite lek.. Nu sitter Tindra på sitt rum o leker med sina barbie.

Jag ska strax ta o börja med maten.. Potatismos o bacon blir det..

Kvällen blir bara lugn.. Ska nog låta Tindra ta sig ett bad =o)
Håkan slutar vid 10 ikväll.. så för min del blir det bara att sitta framför datan, när barnen har somnat.

Får se vad man hittar på i veckan då.. har inga större planer än..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0