Långpromenad =o)

Måndag igen.. vad helgen går fort..

Imorse lämnade jag Tindra efter kl 8 hos Lena.
Sen knallade jag hem till mina föräldrar, där Cizzi o Filip bor när dom är på besök den här veckan.

Vi tog oss en promenad bort till en klädbutik, typ nästan vid babyproffsen..
Hittade iaf 2 par mjukisbyxor för 50 kr styck o 2 par sportbh för 50 kr.. vet inte om dom är så bra.. men funkar väl antagligen =oP

Sen blev det en sväng in på babyproffsen oxå.. Spanade bara runt lite där o nu har jag troligtvis hittat vilken vagn jag vill ha till Alexander =o)

Sen gick vi vidare mot Nyfors.. Köpte oss varsin glass o satte oss i en lekpark så Filip fick leka lite =o)

Var hemma igen efter halv 2..
Bara att ge Alexander mat då,, Nu har han börjar äta barnmatsburks maten jättebra =o)

Gick o hämtade Tindra vid kl 3..
Nu har vi kollat lite på simpsons bara..


Ska snart ta o laga mat.. Tindra ville se på Emil, så det ska hon få.. Alexander ligger o vilar lite.

Resten av kvällen lär bli lugn iaf..

Imorgon så ska jag träffa Sandra på morgonen =o)

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0