Loppis =o)

Imorse var man uppe innan kl 6 =oP
Väckte Tindra o Alexander vid halv 7.. Blev då lite frukost o fixa sig iordning.

Sen strax efter kl 7, så knallade vi hem till mina föräldrar.. Så himla lugnt o skönt det var ute då =o)
Lämnade barnen hos mina föräldrar.. snällt att dom ville ta hand om dom..

Till kvart över 8 så kom Sarah o Danne o hämtade mig o Cizzi.
Åkte då till Isstadion loppisen.
Tog oss en fika i cafet, innan dom öppnade kl 9.

Oj vad mycket folk det var där idag.. men loppis är ju populärt.. dom borde ha flera, än bara 2 gånger om året!

Hittade iaf lite saker. Billiga barnkläder till både Tindra o Alexander för 10 kr styck.. Bland annat Hello kitty t-shirt o en kjol o  3 par piratbyxor åt Tindra. Även ett regnställ med bamse för 75 kr. i helt nytt skick.. säljer dom fortfarnade på Lindex för flera 100 kr..
Alexander fick ett par skor för 10 kr.. superfina =o) o så 3 tröjor för 10 kr styck..

Hittade även 2 leksaker åt Alexander, en nalle puh leksak som spelar o pratar bara för 10 kr. kostar närmare 300 i affären =o)
O så fick Tindra en stor barbie bil för 20 kr..

Så handlade inte så mycket iaf =oP

Vid kl 12 så kom min pappa o hämtade mig o Cizzi..
Hade gått bra för dom att ha barnen.. dom hade varit så snälla.
Åkte hem till dom o hämtade med barnen..

Håkan kom o hämtade oss o så åkte vi ner till stan o tog oss en fika..
Gick även o kollade efter skor åt Tindra.
Blev ett par Hello kitty skor =o)

Sen åkte vi till Barnens hus o kollade efter vagn åt Alexander..
Men ska till Babyproffsen någon dag istället, kanske imorgon o kolla på dom där istället =o)
Hoppas man hittar någon iaf.

Sen blev det bara en snabb sväng till affären o handla mat för kvällen..

Ikväll har det bara blivit lugnt.. Badade med Alexander fötur o gud vad han satt o plaskade.. tur att han gillar att bada =o)
Barnen kom i säng vid kl 8.

Nu händer inget.. så tråkigt på tv oxå...

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0