Loppis =o)

Ja idag är det lördag o man har varit uppe sen halv 6 imorse.
Fixade mig iordning o gav Alexander välling o så la jag honom igen,.

Till kl 7 så träffade jag Cizzi.. Loppis dags på isstadion var det ju idag.. Var skönt att ta sig en morgon promenad =o)

Kom dit innan kl 8, fast dom öppnar 9.. Fick iaf gå in o sätta oss på cafet o ta en kaffe.. Bra det =o)

Oj vad folk o vad jag har handlat =oP
Blev 2 långärmade Hello kitty tröjor, 1 vanlig långärmad, en kortärmad tröja, 1 par byxor o en jeans jacka för 10 kr styck åt Tindra..*billigt o bra*
Även en kofta åt henne för 15 kr..

Köpte även 4 stycken astrid Lindgren vhs filmer.. 5 kr styck.. jättebra pris..
Även lite lego o en leksaks tvättmaskin åt Tindra.

Alexander hittade jag oxå kläder åt.. 1 bamse jacka 30 kr.. =o)
en tjockare tröja, o 4 bodyisar.. mumin o bamse bland annat. 15 kr styck.
o en leksak som spelar blev det oxå åt honom.

Mina föräldrar kom o hämtade mig o Cizzi vid halv 12..
Var inne en sväng på  växtpiraten oxå o köpte en blomma åt mormor som har fyllt 75 år =o)

Tindra blev glad för sina saker när jag kom hem det.. Hon har nyss suttit o kollat på Emil..

Nu ska vi snart åka o fira min mormor.. ska bara åka till systembolaget först =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0