Lugn dag =o)

Idag har det blivit en lugn dag här =oP
Lämnade ju Tindra kl 8 som vanligt.

Gick sen hem satte igång en maskin o vilade sen med Alexander.. Vaknade till kl 11 igen. Skönt att sova lite iaf..
Vid halv 1 så kom Tina över på en snabb kaffe..Trevligt att få sällskap en liten stund..

När hon åkt härifrån innan halv 2 så blev det att hänga tvätt o sätta igång en maskin till =oP

Gick sen o hämtade min prinsessa efter halv 3.. Vi gick hem o lekte lite..
Sen blev det det dags för mig att laga mat.. makaroner, bacon o stekt ägg bjöds det på =o)

Resten av kvällen har vi inte gjort så himla mycket.. Målade Tindras naglar bara =o)

Imorgon så får jag besök av Sandra på förmiddagen.. o sen måste jag baka lite till dopet oxå.. dags att sätta fart nu =oP

Nu ska jag sova.. god natt!

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0