Påsken är över..

Japp nu är påsken slut för den här gången.

Igår så var vi ute till Micke o Lena.. Åkte dit vid halv 3 o kom hem vid kl 8..
Fixade lite med bilen o tvättade den.. så nu är den fin =o)
Käkade även pizza där o fikade.. Trevligt att komma iväg lite..


Idag har det bara blivit en lugn hemma dag =oP
Förutom att vi var till Ica Maxi o handlade efter lunch..

Annars har det blivit lite lek med barnen o matlagning =o)

Nu sover allihopa här hemma.. o jag ska oxå gå o lägga mig.. är svin trött =oP

Imorgon så ska Tindra till dagmamman igen..
Jag får se om jag kanske går över till en kompis o dricker kaffe imorgon.. det visar sig..

God natt!

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0