Promenad i det fina vädret =o)

Fint väder redan imorse när jag lämnade Tindra.
Gick hem en liten stund o lekte med Alexander.

Till kl 11 så gick jag o träffade Kathrin.. Vi tog oss en promenad.. hamnade till slut i Vilsta.. där vi satte oss vid raststugan o bara tog det lugnt..
Trevligt att sitta o prata lite =o)
Ska väl träffas på torsdag igen.. fast då blir det nog en sväng ner till stan istället..

Efter kl 1 så gick vi därifrån.. Jag knallade iväg o hämtade Tindra vid kvart i 2..
Hem o käkade mellis blev det..
Sen blev det lite lek oxå =o)

Har tvättat 1 maskin med kläder, så det har man nyss hängt upp..
Blir nog att tvätta en imorgon oxå =oP
Lagade sen lasagne.. o sen blev det att läsa en godnatt saga för henne.. även Alexander var med när jag läste.. såg iaf ut som han lyssnade.. satt så himla still. vid halv 7 gick Tindra o la sig..

Alexander var uppe o härjade fram till 8.. hela tiden ska han till alla sladdar.. spelar ingen roll hur många gånger man flyttar honom därifrån, lika snabbt är han tillbaka..
Min lilla huligan =oP

Nu ska jag passa på att betala räkningar.. *usch* =o/ Blir man fattig igen...
Sen blir det bara lugnt här.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han har skrivit mitt och Daniellas namn på överarmen :)

2010-04-28 @ 17:21:43
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0