Städning =o)

Jaha halva veckan har redan gått..

När jag hade lämnat Tindra så gick jag o Alexander hem..
Han låg o rullade runt en massa på golvet, medans jag tog o städade..
Torkade av alla speglar, dammsög, dammade av tvn o bohyllorna.. så nu är det fint här =o)

Vid halv 2 så kom Tina över o drack kaffe.. trevligt att få lite besök.. =o)
Inget roligt väder idag inte... Både regn  o snö! Nu borde det räcka.. vill ha sol.

Har nyss kommit hem.. Varit ute o hämtat Tindra i regnet =o/
Nu blir det bara lugnt här.. kanske ska ta o pärla lite med Tindra..

Hoppas på bättre väder imorgon..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Nää, usch för vädret idag! Hoppas på att det blir bättre imorgon. Kram

2010-04-21 @ 19:17:29
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0