Storhandling =o)

Lämnade Tindra som vanligt kl 8 imorse.
Gick sen hem o tog det lugnt en liten stund.

Till kl 9 så kom Sandra o hämtade upp mig o Alexander.
Bar först iväg till Willys.. Köpte blöjor där.. var billigt =o)

Sen vidare till Coop forum där vi tog storhandling.
Blev en hel del handlat... men lite får vi nog handla i helgen iaf =oP

Sen vidare till ÖoB.. Där blev det bara att köpa ostbågar.. 20 spänn för en stor påse på 450 g =o)
Sen hem till Sandra o bar upp hennes matvaror.

Direkt efter det hem hit o plocka upp mina varor.. strax innan 12 var vi hemma.. så det tog sin tid att handla.. Tack för idag Sandra =o)

När jag plockat in allt, så var det bara att gå ner till min granne o dricka lite kaffe.. *trevligt*
Satt o snackade en massa..
Gick därifrån halv 3..

Bara att gå o hämta Tindra direkt då.. En bra dag hade iaf min prinsessa haft =o)
Vi gick till Lidl.. hade glömt att handla tomater.. så det fick jag göra då istället =oP

Nu gör vi inte så mycket.. Väntar på att Håkan ska komma hem, så vi kan äta snart..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv :)

2010-04-20 @ 19:05:38
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är ingen höjdare men det måste ju göras ibland :P Ha en bra dag ni med :) Kram

2010-04-21 @ 13:09:55
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0