Tisdag =o)

Äntligen vanlig vardag igen.. Tindra har fått gått till dagmamman idag.. hon har typ väntat hela helgen på att få gå dit =oP

När jag lämnat Tindra så träffade jag Sara.. Vi knallade hem till henne o drack kaffe o snackade lite..
Vid kl 10 så tog vi oss en sväng till fröslunda centrum.. Jag var tvungen att gå o handla lite på apoteket.
Mötte även upp Tina..
Så hon följde med hem till Sara när vi uträttat ärendena =oP

Blev mer kaffe drickande o mer snack..
Vid halv 3 så gick vi o hämtade barnen..
Tindra hade haft en bra dag =o)

När vi kom hem så lekte vi lite..
Alexander härjar runt en massa på golvet nu förtiden.. ligger knappt still någon sekund alls.. =o)

Nu är det snart dags att sova..
Imorgon blir det att gå på promenad med Kathrin =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0