Träffat Kathrin =o)

Imorse lämnade jag Tindra efter kl 8.. Sen blev det en promenad bort mot Skogsängen.. Hem till Kathrin o Dexter o hälsa på..
Alexander o Dexter passade på att prata bebisspråk med varandra =oP

Fikade lite o sen åt jag även lunch där.. *tack tack* =o)
Efter kl 1 så tog vi oss en promenad borta vid Vilsta.. o sen gick jag o hämtade Tindra vid kvart över 2.
Dom hade varit i gymnastiksalen o haft gympa på förmiddagen =o)

Vi gick hem o åt lite mellis o sen lekte vi lite.
Sen städade Tindra sitt rum, medans jag satte dit stödhjulen på hennes cykel.. Så nu blir det ut o cykla lite imorgon för henne =o)

Resten av kvällen har blivit lugn.
Imorgon får vi se vad som händer.. ska nog hem o vila lite kanske =oP

Måste även snart börja baka lite till dopet på söndag =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0