Tuna park =o)

Riktigt fint väder imorse när man vaknade.. skönt det.. vårvädret är tillbaka =o)
Lämnade Tindra o så gick jag hem o tog det lugnt en stund..

Efter kl 9 så träffade jag min granne o vi tog oss en promenad till Tuna park..
Gick o spanade lite i affärerna o sen blev det lunch vid kl 11..
o så ännu mer spanande.. hittade en hello kitty kjol åt Tindra för 50 kr o ett linnebody åt Alexander för 20 kr.. billigt o bra =o)

Blev att vi tog o käkade glass, innan vi knallade hemåt efter halv 2.
Vi hämtade upp Tindra på vägen hem oxå.. en bra dag hade hon haft =o)
Tack för en trevlig dag.. får hitta på något snart igen.

Hemma så blev det lite lek med Tindra o nu tittar hon på film.. Alexander håller på o härjar runt på golvet.. o Håkan har oxå kommit hem nyss..

Har blivit lite sämre väder nu.. men hoppas det inte börjar regna iaf =oP
Ska iväg o handla lite snart.. bolaget blir det o så kanske godisland oxå =o)

Resten av kvällen kommer bara bli lugn.. lär nog bli lite fredagsmys med familjen..

Imorgon så är det loppis igen.. ska lämna barnen hos mina föräldrar på morgonen =o) Snällt att dom vill ta hand om dom, även Filip är ju där oxå  =o)

Nej nu ska jag leka lite med min son.. =o)

Ha en bra kväll..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0