Valborg =o)

Japp valborg idag då...

Tindra lämnade jag kl 8 hos dagmamman. Gick hem o fixade lite hemma.
Sen blev det en promenad ner till stan o systembolaget vid halv 11...
Lite dricka måste man ju ha i helgen =oP

Sen blev det att ta bussen hem, för en gångs skull..
Hemma vid kvart i 12 igen..

Bara att lämna in sakerna o sen kilade jag o Alexander ner till våran granne..
Satt där o drack kaffe, snackade o målade naglarna =o)

Efter halv 2 gick jag därifrån..
Bara snabbt upp o ta på oss kläder o sen gick vi ut på en liten promenad o träffade mamma..
Hon kom från jobbet, så vi gick o hämtade Tindra tillsammans oxå.
Tindra blev glad att mormor var med =o)

Sen gick hon vidare o vi knallade hem till oss..
Har lekt lite med barnen nu o nu ville Tindra kolla på Pippi..
Ska snart ta o börja laga makaroner o korv.

Tänkte om jag skulle köra en snabb sväng med dammsugaren oxå.. så det blir lite fint.
Håkan jobbar till kl 7 troligtvis.. Hoppas inte längre bara..

Får se om man kanske går ut en stund med barnen när vi har ätit.. det visar sig hur vädret är..
Lär troligtvis åka till Hållsta o kolla på elden..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0