Å-festen = utgång =o)

Lördag o jag o barnen knallade ner mot stan innan kl 9..

Träffade upp Sara där vid kvart över 9.. Vi gick på loppis på rademarchesmedjorna..
Hittade en fin Sindy (barbie) åt Tindra för 20 kr som hon ville ha.. o en leksak åt Alexander.
Var typ bara 10- 15 bord, så man gick klart ganska fort =oP

Gick ner till centrum istället. Satte oss på Amarant o tog oss en fika..
Trevligt =o) Sen kollade vi lite i affärer oxå.


Efter 11 gick Sara o då kom Håkan ner istället o så gick vi o kollade lite på vad Å-festen hade bjuda på.
Tindra fick åka en  karusell.. Hon åka en som snurrade runt o  åkte upp o ner.. Dt tyckte hon var jättekul =o)

Åkte sen till Coop forum o handlade mat för kvällen.. o så hem..

Hemma blev det lugnt o lek med barnen, innan det var dags för m ig att duscha o fixa mig iordning.
La Alexander innan halv 7..

Sen knallade jag hem till Jossa =o)
Där blev det att dricka  lite vin o gin o tonic =o)
Satt o pratade  o skrattade en massa.. Längesen man hade så kul..

Vid halv 10 så cyklade vi ner till stan.. Fick låna cykel av Jossas mamma.. så snällt så.. men jösses vad längesen det var, som jag cyklade =oP

Träffade iaf Sandra o Fredrik där ner..
Vi gick till bishop arms o tog oss varsin öl =o)
mer prat o skratt blev det..

Sen blev det att gå o kolla på fyrverkerierna vid kvart i 11.. Fina var dom iaf.
Sen gick vi tillbaka till Bishop arms o tog oss en öl till =o)

Vid kl 1 var jag hemma igen =o)
En jätte rolig kväll var det, måste bli snart igen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0