Besök =o)

Torsdag o tiden rullar på...

Fick besök av barnens kusin Sandra o hennes dotter Gina vid kl 10 =o)
Fikade lite o satt o pratade..
Gina fick även en massa kläder som Tindra hade haft när hon var liten..
Så 3 coop forum kassar med kläder blev det åt Gina... Hoppas det kommer till användning =o)

Efter 11 så kom Madde hit o vaktade barnen, medans Sandra skjutsade mig.
Hde köpt kläder till Tindra av en kompis, så det var jag ju tvungen att hämta.
Tog ungefär 30 min bara..
Så efter det åkte Sandra hem o Madde gick hem till sig..
Tack båda för hjälpen =o)

Jag o barnen åt lite lunch o så strax efter kl 12 så träffade vi Michis.
Tog oss en promenad bort till stora posten.. o så hem igen.. Usch vad varmt det var att gå =oP

Hemma igen så blev det bara för mig att ta en snabb dusch.. för kl 2 så var vi hem till Linda o barnen.. Tindra passade på att leka en massa med Emma o Max. =o)
Fikade även lite där..

Efter 4 gick vi därifrån.. Det blev direkt att vi gick över till Farre o drack kaffe o satt o pratade..
Alltid lika trevligt =o)
Strax innan kl 6 så gick vi hem o fixade mat o åt..

Kvart i 7 fick vi besök av mina föräldrar..
Det uppskattades av barnen.. Tindra lekte massor med morfar o Alexander var mest hos mormor =o)
Fikade gjorde vi oxå.. o satt o pratade.
Efter kl 8 åkte dom hem, o då la vi barnen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0