Bvc, ny mobil o träffat vänner =o)

Usch vilket tråkigt väder det var idag =o/
Lämnade Tindra i ös regnet imorse..

Hem sen en liten stund o sen kom Sandra o Gina o hämtade Alexander o mig innan kl 9.
Åkte till Tomaskyrkan.. Var ju babyöppet idag, så då passade vi på att gå dit.. var en hel del folk där..

Hade ju även tid på bvc halv 10, tur att det är på samma ställe =oP
Alexander var nu 69.5 lång o vägde 7060.. Lite för lite enligt kurvan =o/ Så nu får man mata han ännu mer då..

Blev kvar på babyöppet till strax innan kl 11.. Då åkte vi till Ica stenby.. Hade lite o handla o ett paket o hämta..
Sen skjutsade Sandra hem mig.. tack för en trevlig förmiddag =o)

Hemma blev det att Alexander somnade en stund o jag tog det lugnt..
Min nya mobil var det som hade kommit i paketet.. Så nu har man en samsung =oP
Fattar inte så mycket av den än...

Vid halv 1 så knallade vi hem till  Sara o hälsade på..
Farre  o några andra kom oxå dit strax efter kl 1.
Fikade lite  o satt o pratade.. *trevligt*

Efter halv 3 gick jag därifrån.. Då var det bara att hämta Tindra direkt..
En bra dag hade hon haft =o)
Stackars Tindra ramlade o skrapade händerna när vi gick hem.. =o(

Hemma så blev det att leka lite med barnen o fixa lite..
Sen blev det att laga mat. Blev korvsoppa idag.. *smaskens*

Mina föräldrar kom över efter halv 7 o hälsade på..
Vi fikade lite o satt o pratade =o)
O Tindra passade på att leka med morfar..

Vid kl 8 gav jag Alexander välling, han drack inte upp allt som han brukar.. han somnade o ville inte alls ha.. Så det var bara att lägga honom..
La även Tindra då.. o så åkte mina föräldrar hem efter det =o)

Nu har man inte gjort så mycket mer.. Blir att sitta här en stund..

Imorgon hoppas jag på bättre väder.. ska kanske träffa en kompis då =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0