Längesen,, =oP

Oj en hel vecka har gått sen jag skrev senast..

Vad har hänt då?? Inte alls så mycket..
I fredags kväll var jag på fest hos Farre.. *trevligt* =o)

Lördags var vi ner till stan o kollade lite.. o så åkte vi till Ica Maxi o handlade..o resten av den dagen var lugn.

I Söndags så blev det mest lugnt.. Var till Håkans föräldrar på kvällen o hälsade på.
Fika lite o satt o pratade.. =o)

I Måndags så blev det att gå hem till min mormor o morfar o hjälpa dom att klippa gräsmattorna..
Tungt var det o gräset var blött, men det funkade iaf =o)
Bakade lite när jag hade hämtat Tindra hos dagmamman.


Tisdag var det ju så dåligt väder.. så då tog vi en lugn hemma dag.. tvättade kläder o städade lite =o)

I onsdags så blev det en promenad hem till mamma o hälsa på..
Drack lite kaffe o fika.. o så blev det en massa prat =o)
Trevligt var det iaf..
Efter 12 gick vi därifrån.

Hem o tog det lite innan det var dags att hämta Tindra.
Kvällen blev bara en massa lek med barnen =o)


Idag är det ju torsdag..
Vid 9 imorse kom Tina o Rasmus o hämtade mig o Alexander.
Vi åkte till babyöppet i Tomaskyrkan..
Trevligt att vara där ett tag..

Efter det åkte vi till Tuna park en snabb sväng o sen till Jula..
Sen var vi hemma igen efter 12.

Tog det bara lugnt då o lekte  med Alexander o sen gick vi o hämtade Tindra vid kl 3..
Klart att det ska regna då =oP

Nu sitter Tindra o tittar på Lotta..
Vi ska snart gå ner o fira Farre som fyller år idag.. Grattis vännen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0