Lite av varje =o)

Ojdå vad man är dålig på att skriva i bloggen =o/

Förra veckan så hände nog inte allt för mycket..

Tisdag:
Då var jag o barnen ner till stan o träffade Sandra o hennes dotter.
Blev fika på Åhlen's o klädshopping på rean åt barnen..  =o)
Några bodyn åt Alexander o byxor åt Tindra..


Onsdag:
Blev en hel dag nere hos Farre.. Gick dit till halv 10 o kom hem efter kl 4 igen..
Blev lunch o fika där.. *trevligt*
Tindra satt o kolla på lite filmer mest, så att man fick sitta o prata lite =o)
Kvällen blev bara lugn med matlagning. =oP


Torsdag:
Jag o barnen gick hem till Rebecka o barnen på förmiddagen o hälsade på.
Tindra o Linnéa lekte en massa..
Även Teres o hennes dotter kom över..
Fikade lite o satt o pratade en massa.. *trevligt*

Gick därifrån vid kl 2.
Då gick vi direkt o träffade Linda, Linnéa o Filip.
Så ute vid deras lekpark så Tindra fick leka lite.
Fick även fika av dom.. blåbärspaj som Linda hade bakat..*smaskens*
Blev en form med paj över, så den fick jag..Tack tack =o)

Gick bara upp o lämnade pajen hemma o så gick vi ut till våran lekpark..
Tindra hittade sina kompisar som hon brukar leka med där.. så vi blev ute till efter kl 6..
Då var det bara gå in  o laga mat.


Fredag:
Började med att vi gick o träffade Sandra vid tjugo i 10.
Gick ner till stan o fixade lite.. Köpte en present åt Linnéa.
Sen blev det att vi tog o köpte oss varsin glass =o)

Vid 12 var vi hemma igen.. Åt lite snabbt o sen ut till lekparken hos oss vid kl 1 igen.
Marielle, Nova o Meja kom oxå dit.. Kul att ses när dom väl var i stan =o)
Barnen lekte o vi vuxna satt o pratade..
Vid kl 3 åkte dom o då gick vi in..

Fick se Tinas lilla bebis.. Rasmus så himla söt han var..
Hon hade vägarna förbi, så då var jag tvungen att gå ut o titta på honom =o)

Jag o barnen gick ut till lekparken igen vid kl 4.
Blev där enda till halv 6..
Då gick vi in o så kom Håkan hem strax efter kl 6..

Då var det bara att laga mat o äta..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0