Lugn dag =o)

Idag lämnade jag Tindra hos dagmamman.. Äntligen är hennes semester över, så Tindra har väntat.
Jag o Alexander har varit inne hela dagen..
Fixade lite hemma o tog det lugnt.

Alexander har börjat ställa sig mot tvn nu =o/ släppte till o med taget så i 3-4 sekunder stod han utan o hålla i sig..
Kom på sig själv o satte sig fort ner =oP

Hämtade Tindra till kl 3.. Hon hade haft en jätte bra dag =o)
Fick ett par gummistövlar av Lena, som Alexander kan ha.. tack vad snällt =o)

Vi gick till lekparken o lekte en stund, innan det var dags gå in o laga mat..
Fisk o potatis blev det..
Så efter kl 6 hade vi käkat, så då var det dags att sova för barnen..
Direkt somnade dom..

Har hunnit med o duschat o diska..

Nu kollar jag på "Det okända" =o)

Håkan slutar om ett tag..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Nu är det på G! Snart springer han omkring :)

2010-08-17 @ 07:03:24
URL: http://www,mrsahstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0