På barnkalas =o)

Lördag idag då..

Började med att jag o barnen träffade Kristina o Nellie vid kvart i 10.
Vi gick ner till stadsbiblioteket..
Barnen satt o pusslade, spelade spel o ritade.. Dom hade så kul.. Dom tittade även i massa böcker..
Inte alls ofta jag går med Tindra till biblioteket, men ska nog bli ändring på det..
För hon tyckte det var så kul =o)

Vid kl 12 lämnade vi dom o så gick vi vidare.
Stannade vid en lekpark i Nyfors så Tindra fick leka lite =o)
Jag gungade med Alexander o gud vad han skrattade.. han tyckte det var så kul =o)

Sen gick vi därifrån, direkt hem till Rebecka.. Linnéa skulle ju ha barnkalas..
Så lagom till kl 1 kom vi dit..
Fikade o satt o pratade o barnen lekte massor..
Jättefina o goda tårtor hade Rebecka gjort.. Hon är ju så duktig på att göra.. =o)

Gick därifrån strax innan kl 3..
Då gick vi hem o tog det lugnt.

Resten av kvällen blev lugn o lek med barnen så klart =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0