Sagostigen o Malma marknaden =o)

Fredag idag då =oP

Började dagen med att äta frukost o fixa oss iordning.

Vid halv 12 så bestämde vi oss för att åka till Sagostigen.
Mötte upp mina föräldrar o Filip där..
Gick runt där o kollade o sen stannade vi till o fikade o barnen fick leka..
Gud vad kul Tindra o Filip hade =o)
o uppehåll var det oxå, så man klagade inte på vädret iaf =oP


Vid kl 2 så åkte vi hemåt..
Lekte lite med barnen hemma o tog det lugnt.

Men vid halv 5 så hörde Micke av sig o frågade om vi skulle med honom o Lena till Malma marknaden.. o absolut kunde vi det =o)

Så blev att vi åkte o kollade lite där.
Köpte 2 stycken bh.. 80 kr styck =o)
O sen kokosbollar..

Tog en massa lotter oxå o Tindra fick åka en karusell..
Även jag, Håkan o Micke åkte en.. superfort o mycket snurr var det..
Evigheter sen jag åkte nått sist.. Men så kul det var =o)

Var hemma igen efter kl 8..
Köpte med oss mat från Målet o sen var det bara att lägga barnen när vi hade ätit..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0