Shoppat =o)

Lämnade Tindra kl 8 imorse..
Sen tog jag o Alexander en promenad till Shell macken o träffade Annso.

Vi knallade ner till stan i ös regn =o/ Klart det ska börja regna så mycket när man visar sig ute..
Tog oss en kaffe på smedjan..
o sen knallade vi runt o tittade lite..

Innan 12 gick hon hem.. Jag o Alexander blev kvar en liten stund på stan.. Köpt mig ett par nya jeans på Gina tricot.. bara 199 kr =o)

Sen gick vi hem till Sarah o Danne o hälsade på.. Massa kläder fick Alexander därifrån.. 4 påsar sammanlagt.. Tack så mycket.. kläder går ju åt o det var ju lite större storlekar oxå.

Gick därifrån vid kl 2..
Hämtade Tindra då o så gick vi hem o åt mellis..

Efter kl 3 så gick vi ner till Farre o hälsaede på.. Tindra satt o kollade på film där.. medans vi satt o pratade o drack kaffe =o)
Efter halv 6 gick vi därifrån..


Hem o lagade mat. makaroner o korv blev det.
La sen barnen vid halv 7...

Har tagit mig ett bad nu.. o snart kommer Håkan hem oxå..

Imorgon får vi se vad vi hittar på.. Hoppas på bättre väder iaf..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0