Tisdag =o)

Ja idag är det tisdag..
O vi har inte alls gjort så mycket..

Gick upp kl 7 imorse med Tindra..Alexander sov till nästan kl 8 =o)
Åt frukost o fixade oss iordning..

Satte mig o ritade lite med Tindra.

Vi gick ut en stund vid kl 11..
Ner till Lidl o handlade risifrutti...Som hade tagit slut här hemma..
Stannade ute i lekparken i nästan 1 timme..
Alexander somnade då..

Innan vi gick upp till lägenheten.. var jag tvungen att gå in i källarförådet.
Letade fram Tindras alla bebiskläder..
Så nu ska jag rensa bland dom o ge till Gina istället..

Ingen idé att spara dom.. ska iaf inte ha några fler barn =o)
Så då är det bättre att dom kommer till användning..

Nej nu ska jag ge Alexander mat.. Tindra sitter o tittar på Scooby doo =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0