Tuna park =o)

Lämnade Tindra kl 8 imorse.. Sen blev det hem o ta det lugnt en stund..

Efter 10 träffade jag Farre..
Vi tog oss en promenad till Tuna park.

Tog oss en fika på Amarant o sen blev det att spana runt lite..
Shoppade ett linne till mig på Cubus för 37 kr =o)
o så 2 mössor till Alexander.. en med snobben på =o) Han måste ju ha mössa nu när det börjar bli lite kyligare.. 70 kr blev det..

Knallade sen hemåt efter kl 2.. Då hämtade vi Tindra direkt..
O så blev det att vi gick hem till Farre o drack kaffe...
Tog oss en promenad till Lidl.. fattades ju lite hemma till maten ikväll..

Sen gick vi hem till Farre igen. .Tindra satt o kollade på film där, medans vi andra satt o pratade..
Till halv 6 så knallade vi hem..
Tur att man är i samma trappuppgång, så inte alls långt =oP

Lagade köttfärspaj när jag kom hem..
Käkade vid halv 7 o  sen la jag barnen.. Dom somnade som två stockar =oP

Har diskat lite nu o ska ta mig ett bad om en stund..
Sen blir det att vänta på att älsklingen ska komma hem o kolla lite på tv..
Hoppas tv1000 har nån bra film, nu när man skaffat det =o)

Imorgon blir det att gå till BVC o sen träffa vänner =o)

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0