Alexander går massor =o)

Jobbade kvart över 8 till 15 på rademachergatan..
Så lämnade först barnen innan jag tog bussen till jobbet..

Höll oss iaf inomhus hela dagen =o) Så jäkla kallt ute..

Hämtade barnen hos Anki när jag slutat.. Tindra tyckte det var så kul att få gå dit =o)
En bra dag hade dom haft..

Hemma så blev det att fixa lite o äta mat..
Sen kom mina föräldrar över vid kvart i 7 på en fika.. *trevligt* =o)

O då började Alexander att gå massor.. Gick massor av steg.. Annars har han bara tagit 6 steg o sen satt sig, den lilla fegisen.. =oP
Så himla kul att se =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Va roligt att han går :) Snart springer både han o Tindra omkring, full rulle :)

2010-12-03 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0