Barnledig o julbord =o)

Lördag idag då..
Förmiddagen gick åt att packa barnens väskor.. Dom skulle sova hos mormor o morfar..

Sen tog jag o Alexander en promenad ner till stan..
Gick o köpte en julklapp åt min syster..
o sen kollade jag lite i leksaks affärerna efter julklapp åt Alexander..

Håkan o Tindra kom ner efter kl 12.. Vi lämnade tillbaka våran micro på Clas olssons eftersom den gått sönder...
Sen åkte vi o lämnade barnen till kl 1..

Sen åkte Håkan o jag ner till stan igen..
Handlade julklappar då.. En brandbil åt Alexander..

Åkte sen till Coop forum o handlade lite mat för veckan.. Kollade även på leksakerna där, men hittade inget =o/

Hemma igen innan kl 4.. Bara att fixa sig iordning då..
Kl 18 kom Micke, Lena o Emma o hämtade oss..
Åkte till vilsta sporthotell o åt julbord med Håkans föräldrar, Erik, Sandra o Kristian..
Det var riktigt gott..

Sen efter 8 när vi var klara där åkte jag o Håkan till stan o gick till Time out..
Erik, Sandra o Kristian var redan där.. Så blev en öl då..
Sen gick dom iväg o Håkan o jag fortsatte till Bishops Arms istället..

Där blev vi kvar hela kvällen.. jätte trevligt var det.. Träffade nån vän till Håkan o så kom även Erik ner sen igen..
Men efter midnatt åkte vi hem..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0