Dan före dan, före doppar dan..

Ja jösses vad tiden sprungit iväg.. bara 2 dagar kvar till jul nu..
Vart har tiden tagit vägen??

Sista jobbar dagen idag på Norrvallavägen.. Hoppas man får jobba mer där nästa år =o)
Men skönt att vara ledig imorgon iaf =o)

Har varit en lugn dag idag.. inte öve 10 barn idag ens.. så ja o en personal klarade oss alldeles utmärkt =o)

Jag fick sluta 1 timme tidigare oxå.. så redan kl 3.. *Jippi* Bara för att det blev 5 barn kvar.

Åkte ner till stan o gick o köpte dom sista julklapparna.. Då slipper jag ta mig till Tuna park imorgon med barnen =o)
Hittade iaf 3 julklappar, en till min pappa, en till  mamma o en till Håkan (från barnen)


Hemma efter kl 5.. tog visst sin tid att hitta julklappar.. =oP
Då gick jag o Tindra till Lena o hämtade julklappr, som Tindra hade gjort där, som jag o Håkan ska få..

Sen hem o käkade lite o umgicks med barnen.. =o)
Dom la sig vid kl 7 o då passade jag på att ta mig ett varmt bad..

Fan 22 minus ute.. *burr*
Tur att man kan hålla sig inne imorgon o baka lussekatter =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Inge kul alls med denna kyla. Vi håller oss nog oxå inne hela dan idag :) Hoppas lussekatterna blir bra.

2010-12-23 @ 08:22:43
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0